Skip to main content
Wiedza

Wyobraźcie sobie, że dziś nie macie zajęć lekcyjnych, a idziecie z całą klasą na wycieczkę do banku. Już od progu wita was pani asystentka, który ma za zadanie dowiedzieć się, jaki jest cel waszej wizyty. Dzięki temu od razu jesteście skierowani do odpowiedniej osoby, która jest specjalistą w interesującej was dziedzinie.

Osobą, z którą klienci kontaktują się najczęściej jest pani kasjerka. Możemy się u niej dowiedzieć, jaki mamy stan konta, wpłacić lub wypłacić pieniądze, czy np. opłacić rachunki. Jej praca jest bardzo odpowiedzialna, bo musi bezbłędnie liczyć. Na szczęście w tym zadaniu pomagają jej liczarki banknotów i komputer.

Jeśli np. chcielibyście dowiedzieć się, w jaki sposób wasi rodzice zdobyli pieniądze, brakujące im na nowy samochód, odpowiedzi udzieli wam osoba zajmująca się doradztwem kredytowym. Za jej pośrednictwem bank pożycza nam pieniądze, które musimy oddać w miesięcznych ratach.

Aby bank funkcjonował sprawnie, potrzebna jest osoba, która pełni funkcję dyrektora placówki. Jest to bardzo ważne stanowisko, bez którego oddział nie mógłby sprawnie funkcjonować. Osoba pracująca na tym stanowisku posiada dużą wiedzę i pomaga swoim pracownikom w rozwiązywaniu problemów, które codziennie stają im na drodze. Dba ona, aby każdy klient wyszedł zadowolony i świadomy, że w razie problemów może liczyć na pomoc pracowników banku.

Inne ciekawostki

Nasi Patroni

Bank Polskiej Spółdzielczości S.A. z siedzibą w Warszawie, przy ul. Grzybowskiej 81, 00 - 844 Warszawa, wpisana przez Sąd Rejonowy dla m.st. Warszawy w Warszawie, XIII Wydział Gospodarczy do rejestru przedsiębiorców pod numerem KRS 0000069229, NIP 896-00-01-959, o kapitale zakładowym w wysokości 455 625 241,00 zł w całości wpłaconym.